قرص دایان مکث چیست؟

 

قرص دایان مکث، یکی از انواع قرص‌های تاخیری موجود در بازار دارویی است که با دارا بودن عصاره گیاه تمر هندی، سبب تاخیر در انزال می‌گردد. از آن جایی که قرص دایان مکث یک فرآورده طبیعی است، نگرانی جدی درباره عوارض قرص دایان مکث وجود ندارد. به همین علت، یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی برای مدیریت زودانزالی است.

در طب سنتی ایران پودر دانه تمر هندی برای مدیریت انزال زودهنگام توصیه شده است. بر این اساس، قرص دایان مکث با پشتوانه سال‌ها مصرف در طب کهن، طراحی و فرموله شده است.

 

قرص دایان مکث برای چیست؟

 

اصلی ترین کاربرد قرص دایان مکث در جلوگیری از انزال زودرس آقایان است. پلی فنول‌های موجود در تمر هندی، احتمالا با تاثیر روی گیرنده‌های عصبی و حسی آلت تناسلی مردان، از انزال زودرس جلوگیری می‌کنند. خواص قرص دایان مکث در ممانعت از زودانزالی، آن را به یکی از بهترین قرص‌های تاخیری مبدل کرده است. افزون بر این، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد دایان مکث در بهبود قوای جنسی نیز موثر است. به عنوان نمونه مطالعاتی به اثرات مفید مصرف تمر هندی در افزایش میل جنسی و بهبود نعوظ اشاره دارند.

 

ترکیبات قرص دایان مکث

 

هر کپسول دایان مکث حاوی 500 میلی‌گرم عصاره تمر هندی (تاماریندوس ایندیکا) است که با ترکیبات ساپونینی استاندارد شده است.

 

نظرات در مورد قرص دایان مکث

 

نظرات در مورد قرص دایان مکث، در بیشتر موارد مثبت است. بسیاری از مصرف کنندگان دایان مکس، این فرآورده را در بهبود روابط جنسی و افزایش رضایت از رابطه بسیار موثر دانسته اند. حتی در مواردی نظرات در مورد قرص دایان مکث، به گونه ای بوده که افراد مصرف یک کپسول دایان مکث را برای حصول نتیجه مطلوب، کافی دانسته اند.

آنچه مهم است، نباید از قرص تاخیری دایان مکث انتظارات غیر واقعی داشت؛ زود انزالی مردان مشکل نسبتا شایعی است که می‌تواند کیفیت زندگی جنسی و روابط عاطفی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر توصیه می‌شود اگر مبتلا به انزال زودرس هستید، به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا وی راهکارهای لازم اعم از دارویی، مشاوره و یا تکنیک‌های رفتاری را تجویز نماید. چنانچه ایشان مصرف فرآورده‌های طبیعی را توصیه نمودند، یکی از بهترین محصولات در این زمینه کپسول گیاهی دایان مکث است.

 

طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث 

 

طرز مصرف کپسول تاخیری دایان مکث، با توجه به هدف از استفاده متفاوت است.

طریقه مصرف قرص دایان مکث در زودانزالی آقایان، 1 تا 2 عدد کپسول، 2 تا 3 ساعت پیش از نزدیکی است.

چنانچه هدف از مصرف دایان مکس، افزایش توان جنسی باشد، می‌توان از این محصول روزانه یک عدد به همراه وعده غذایی استفاده نمود.

 

زمان مصرف قرص دایان مکث

 

زمان مصرف قرص دایان مکث در زودانزالی، بهتر است 2 ساعت پیش از مقاربت باشد. اما در مواردی ممکن است مصرف قرص دایان مکث ممسک، سبب کاهش بیش از حد حساسیت اندام تناسلی شود. در این شرایط، بهتر است از 1 عدد کپسول گیاهی دایان مکث 3 ساعت قبل از نزدیکی استفاده گردد.

 

قرص دایان مکث چقدر طول می کشد تا اثر کند؟

 

شروع اثربخشی قرص دایان مکث ممسک به سن، قوای بدنی، میزان اختلال و سایر عوامل بستگی داشته و نمی‌توان در این زمینه نظر قطعی داد. اما به طور معمول، اثرات درمانی، در اغلب افراد از ابتدای مصرف قابل مشاهده است. هر چند پیشنهاد می‌شود جهت حصول بهترین اثربخشی، به طور مستمر و به مدت دو تا سه ماه مصرف گردد.

 

عوارض قرص دایان مکث 

 

در پاسخ به این سوال پرتکرار که قرص دایان مکث چه عوارضی دارد؟ باید گفت، عوارض قرص دایان مکث در دوزهای معمول به ندرت مشاهده می‌گردد. به طور کلی کپسول گیاهی دایان مکث، یک فرآورده طبیعی ایمن است. با این وجود به علت وجود ترکیبات قابض در جز اصلی این فرآورده یعنی گیاه تمر هندی، در برخی افراد امکان بروز دل درد و انقباضات شکمی و یبوست پس از مصرف Dayan Max وجود دارد.

همچنین، بر طبق برخی نظرات در مورد قرص دایان مکث، مصرف این محصول در برخی مواقع سبب کاهش بیش از حد حساسیت اندام تناسلی می‌گردد. در این صورت، توصیه می‌شود از 1 کپسول دایان مک، 3 ساعت پیش از مقاربت استفاده شود.

 

احتیاط مصرف کپسول دایان مکث

مصرف کپسول دایان مکث در افرادی که داروهای کاهنده‌ قند خون مصرف می‌کنند، بهتر است با پایش قند قند خون همراه باشد. همچنین مصرف همزمان Dayan Max با مواد غذایی اسیدی، سبب کاهش اثر می‌گردد.

مصرف دایان مکث پیش از جراحی

بر طبق اطلاعات درج شده در برخی منابع، بهتر است مصرف دایان مکث 2 هفته پیش از جراحی از پیش تعیین شده، به دلیل احتمال اختلال در کنترل قند خون، قطع گردد.

 

قرص دایان مکث از کجا بخریم؟

 

خرید اینترنتی قرص دایان مکث از داروکده، بهترین گزینه‌ ممکن است؛ چرا که با خرید قرص دایان مکث از داروخانه آنلاین داروکده، می‌توانید با صرف کمترین زمان و هزینه، این محصول را تهیه نمایید. خرید قرص دایان مکث از داروکده، می‌تواند برای شما تجربه یک خرید اینترنتی خوشایند باشد. زیرا داروخانه انلاین داروکده، با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره، تنها محصولات با اصالت و دارای تاریخ انقضای معتبر را در بسته بندی مناسب عرضه می‌کند.

اما اگر مایلید، برای خرید قرص دایان مکث به صورت حضوری به داروخانه مراجعه کنید، محدودیتی در این مورد وجود ندارد. شما می‌توانید کپسول گیاهی دایان مکث را از داروخانه مرکزی جمالزاده در مرکز شهر تهیه نمایید.

 

قیمت قرص دایان مکث

 

قیمت قرص دایان مکث، با توجه به شیوع بالای انزال زودرس و بار گزاف عدم درمان این اختلال بر کیفیت زندگی جنسی و روابط عاطفی مردان، مقرون به صرفه است.

زودانزالی، شایع‌ترین مشکل جنسی آقایان است. به طوری که آمارها حاکی از این است که 75 درصد مردان در مرحله‌ای از زندگی، این مشکل را تجربه کرده اند. بیماران دارای این اختلال، به ویژه در ایران، به دلیل بافت فرهنگی حاکم بر جامعه، تمایل کمتری برای مراجعه به پزشک دارند. پیامد این امر، کاهش اعتماد به نفس جنسی، اضطراب بالا و شرمندگی از وضعیت موجود است. اثرات نامطلوب این اختلال در زندگی زناشویی مردان آنچنان مشهود است که می‌توان از آن، به عنوان یکی از مهم ترین دلایل عدم رضایت از رابطه جنسی و چه بسا ناسازگاری زوجین یاد کرد.

اگرچه درمان‌های دارویی، به عنوان راهکار موجود به بسیاری از مردان کمک می‌کند، اما افراد زیادی استفاده از درمان‌های موثر کم عارضه را ترجیح می‌دهند. به این افراد، مصرف قرص تاخیری دایان مکث پیشنهاد می‌شود.