در دسترس

ژل ضد عفونی کننده دست ریلنس

ژل ضد عفونی کننده دست ریلنس در پیشگیری از بروز انواع بیماری‌های عفونی بسیار موثر است. این محصول کلیه میکروب‌ها، ویروس‌ها و آلودگی‌ها را از روی دست پاک نموده و پس از استفاده نیز نیازی به آب‌کشی ندارد.

برای مشاوره در ارتباط با خرید این محصول از طریق لینک زیر در واتس اپ و یا شماره موبایل 09103205540 در ارتباط باشید.

نقد و بررسی ژل ضد عفونی کننده دست ریلنس

با استفاده از ژل ضد عفونی کننده دست ریلنس می‌توان از بروز بسیاری از بیماری‌ها همچون سرماخوردگی، آنفولوانزا و کرونا پیشگیری کرد. بسیاری از ژل‌های ضد عفونی کننده پس از استفاده پوست دست را خشک می‌کنند. اما در این محصول از عصاره آلوئه ورا و ویتامین E استفاده شده است تا علاوه بر ضد عفونی، رطوبت لازم برای پوست تامین شود. هنگامی که به آب دسترسی وجود ندارد، استفاده از ژل ضد عفونی کننده بهترین گزینه است. پس از استفاده از این ژل نیازی به آب‌کشی و خشک نمودن دست با حوله نیست؛ فقط باید اندکی صبر کنید تا دستتان خشک شود.

پیشگیری از بیماری ها با شستن و ضد عفونی کردن دست

بسیاری از بیماری‌ها از طریق دست انتقال می‌یابند بنابراین در شستن و ضدعفونی کردن دست‌ها نباید غفلت کرد. میکروارگانیسم‌های ایجاد کننده بیماری می‌توانند مرتب از دست‌ها جدا شده و محیط اطراف ما را آلوده کنند. به منظور شستن دست بهتر است از آب ولرم استفاده شود چون آب ولرم نسبت به آب سرد قدرت پاک کنندگی بیشتری دارد. به هنگام شستن دست‌ها لای ناخن‌ها را نباید فراموش کرد. شستن دست‌ها باید در ابتدا با حرکات مالشی و دورانی آغاز شود و سپس به مدت یک دقیقه با آب و صابون زیر ناخن‌ها و لای انگشتان را شستشو داد. جهت پیشگیری از کرونا سرماخوردگی، آنفولوانزا و همچنین دیگر بیماری‌های عفونی شستن دست و همچنین استفاده از ژل ضد عفونی کننده را هرگز فراموش نکنید.

 

ویژگی های ژل ضد عفونی کننده دست ریلنس

از بین بردن کلیه آلودگی‌ها و میکروب‌ها از روی پوست دست

موثر در پیشگیری از بروز انواع بیماری‌های عفونی

بدون نیاز به آب‌کشی و خشک نمودن با حوله

بدون ایجاد خشکی روی پوست

حاوی آلوئه ورا و ویتامین E

 

ترکیبات

ایزو پروپیل الکل، اتیل الکل، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، کربومر، عصاره آلوئه ورا، تری اتانول آمین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، ویتامین E، آب دیونیزه

 

تا کنون دیدگاهی ثبت نشده .

اولین نفر برای بررسی باشید “ژل ضد عفونی کننده دست ریلنس”

دایان ولرکس محصول جدید از داروسازی دایان فارما

چگونه از پماد ولرکس استفاده كنيم؟
براي تسكين سرفه، يك لايه ضخيم از ولرکس را روي سينه و گلوي خود بماليد و در صورت تمايل با يك پارچه گرم و خشك آن را بپوشانيد.

لباس ها را در اطراف گلو و سينه خود باز نگه داريد تا بخار هاي ناشي از ولرکس به بيني و دهان شما برسد.
براي تسكين دردهاي عضلاني و مفاصل، ولرکس را بيش از
3تا 4بار در روز روي ناحيه آسيب ديده بماليد.
enemad-logo